立ち往生

基本的にネタバレに配慮していないのでご注意ください。

OZmafia!!-vivace-OP曲歌詞

I love you more/Article One

You've been here before.
You'll be back I'm sure.
You feel your prayers never heard
but I hear each word

君は昔ここにいた
きっと戻ってくるよね
祈りなんて届かないって感じているだろうけど
僕には聞こえる 一言も漏らさずね

I'm faithful and I'm seein' you through
Do you know how great my love is for you?

嘘なんか言ってないし 僕はずっと君を見ているんだよ
僕がどれだけ君を愛しているか、君は知ってる?

I love you more than any one before and
I'm gonna love you for the rest of your life
I love you more than any one before and
I'll never leave you for the rest of your life

他の誰よりも 僕は君を愛している
君の残りの人生もずっと愛し続けるよ
他の誰よりも 僕は君を愛している
君に残された時の続くかぎり、決して独りにしない

I know you're scared
That your life can compare
to all that they are
but I see your heart

他の人と比べられやしないかと
君が怯えているのは知ってる
だけど僕には君の思いがわかるんだよ

My grace will be sufficient it's true
You'll find your rest in my love for you

僕の気持ちが偽りじゃないって十分分かるだろ
この愛の中で休んでいいんだって気づくはずだよ

I love you more than any one before and
I'm gonna love you for the rest of your life
I love you more than any one before and
I'll never leave you for the rest of your life

他の誰よりも 僕は君を愛している
君の残りの人生もずっと愛し続けるよ
他の誰よりも 僕は君を愛している
君に残された時の続くかぎり、決して独りにしない

When you don't know where you are
Just know back at the start
My love has carried your heart
We'll never be apart

自分がどこにいるのかわからない時は
始まりの場所まで戻るだけ
君の心を運んでいくよ
僕らは二度と離れない

I love you more than any one before and
I'm gonna love you for the rest of your life
I love you more than any one before and
I'll never leave you for the rest of your life

I love you more than any one before and
I'm gonna love you for the rest of your life
I love you more than any one before and
I'll never leave you for the rest of your life

I wanna give you my life (I wanna give you my life)
I wanna give you my life (I wanna give you my life)

他の誰よりも 僕は君を愛している
君の残りの人生もずっと愛し続けるよ
他の誰よりも 僕は君を愛している
君に残された時の続くかぎり、決して独りにしない

生涯を君に捧げよう